Det kommer ta veckor att bearbeta det här

Det sa jag till Anna mitt i vår ”kaffe på Liban Deli”. Låter konstigt att det kommer ta veckor att bearbeta en trevlig lunch och kaffe på maten. Men det var bara positivt!

För när jag träffar en Anna som jag kan vara helt ärlig med, där jag inte behöver vara positiv eller förvränga någon sanningen. Då känns det skönt! Och tänk, jag har flera sådana Annor i mitt liv! Men just denna Anna, hon peppade mig och sprutade ur sig klokheter denna lilla duracellkanin! Hon är rak, ärlig, engagerad och allmänt bra!

Precis vad Kulturtanten behövde idag efter en gårdag som var rätt deppig.

DSC_0036-332x205

Radio Precis programledare!

Nu ska jag vidare till ännu en trevlig händelse idag. Grillmingel med Kvinnliga nätverket Qulidé. Så nu ska visitkorten organiseras och kameraväskan putsas så ni mina kära ska få se ett gäng glada entreprenörer!

Ha en fin kväll!

Lämna gärna din tanke

