Septembersvaj

Månaden som svajat upp och ner! September är en hektisk månad med födelsedagar hit och dit. Det är också där det känns som man börjar om efter sommaren.

För två år sedan slog jag alla rekord i bloggväg, flest inlägg och flest antal visningar och besökare på en månad.

I år?

Som jag antytt lite då och då, så har min kropp krånglat. Och detta har medfört att jag delar av sommaren fått äta hormontabletter. Dessa tabletter har jag ätit innan. Trots det att man vet hur de påverkar en är man ändå inte förberedd.
Förra gången var jag arg!!! Av ingen anledning och lättretad till tusen. Jag bet tillockmed ifrån till kunder på ICA ;0)

Denna gången har jag blivit ledsen, ja kanske rent av deprimerad. Svart och bottenlöst! Ingen ork och håglös. Att skriva ett inlägg eller läsa en blogg har varit som att springa upp och ner för ett berg. Och då mina vänner ska ni veta att jag springer inte!!!!

Nu är snart kuren slut och jag hoppas hösten blir vacker och vintern gnistrande!

Jag har haft ljusglimtar och gjort riktigt roliga saker även i sommar men mest varit ledsen och håglös.

Hoppas jag snart börjar skriva varje dag igen och att livet känns ljusare. Vill dela med mig av mina upplevelser, tankar och åsikter!

Mitt liv som sprallig och glad kulturtant!

Fem glada saker:

1. Det har regnat mer i år så vi behöver inte använda utedasset!
2. Sommaren och solen har strålat länge nu i september.
3. Jag har fått vara i Sösdala två gånger den senaste månaderna!
4. Vårt hem ”Korpet” börjar mer och mer kännas som hemma!
5. Jag har många gamla vänner som poppar upp!

Stor Cram!

20140919-092354.jpg

Min toalett-vy under 7 veckor förra sommar/hösten när vår brunn var tom!!

2 thoughts on “Septembersvaj

  1. Hej Charls!
    Låg för en gång skulle och läste igenom några bloggare. Har inte orkat innan pga mycket plugg mm… Men så läste jag detta inlägg. Jag hoppas innerligt att du finner glädjen och att du mår bättre. Du vet väll att du kan ringa mig när du vill 🙂 Saknar dig enormt mycket måste jag säga. Det var så roligt på den tiden när vi kunde hänga ofta 🙂 Massa massa kramar från den dryga stockholmskan 😉 AKA Shama

    Gilla

Lämna gärna din tanke

