Listan

Jag hittade denna Listan hos UnderbaraClara som ärligt snott Sunday List från Sister Disco

Jag kan lite om väldigt mycket!

Jag vill att andra ska tycka jag är allmänbildad.

Jag borde massor av saker men gör väldigt få!

Jag har alldeles för många böcker som jag inte läst!

Jag skulle kunna ha varit revisor, butiksägare och jobbat med något helt annat om jag bara tagit tillfällen när de getts mig.

Jag gillar kramdjursnallar väldigt mycket!

Jag älskar många människor! Främst min pappa och mina syskon. Självklart min man. Men jag har förmågan att känna djup kärlek till vänner också! Många kanske inte pratar så mycket om det.

Jag måste lära mig att kasta mig ut och våga mer. Tro att det håller.

Jag behöver känna mig behövd.

Jag får höra att jag är älskad, flera gånger varje dag!

Jag har inte badat många gånger i sommar, trots den underbara sommaren.

Jag kan inte är en tanke jag tänker alldeles för ofta…fast jag visst kan!

Jag vill inte låta negativ så negativ som jag ofta låter.

Jag borde inte skjuta upp saker så länge att de blir oöverstigliga

Jag gillar inte våren. Har pollenallergi och tycker ofta våren är regnig, blaskig och överskattad.

Jag älskar inte att prata i telefon! !!!!

Jag måste inte diska och städa hemma, min man är väldigt bra på att göra det. Borde dock lära mig att hjälpa till mer hemma.

Jag behöver inte många pengar i månaden för att klara mig, men skulle må bättre av lite fler riksdaler har jag märkt nu när det inte kommer in så mycket varje månad.

Fina kläder2

 

Raggsockar och linne (Lager 157) Byxor och Kofta (Gina Tricot)

Lämna gärna din tanke

