Rosa armBand- Alltid för livet istället!

Oktober och ”cancermånaden”.

Hur du än vänder dig så har du någon som står och pratar cancer eller visar sig utan peruk.

I år har mycket fokus legat på kanelbullar i facebook och bloggar. Tydligen väldigt dålig produkt att promota rosa månaden med. Blaha säger jag! Det finns många, många som levt fläckfritt och hälsosamt men ändå fått cancer.
Vill man sprida glädje genom en bulle och några kronor till Cancerfonden så gör man det. Vill man inte, skit it och sluta ta fokus från själva insamlingen genom babbel om hälsa och att socker är från en bulle ger en cancer!

Men det jag vill lyfta idag är ForLife!  (Klicka och läs mer)

Som jag skrivit om innan, i inlägget För livet istället för sjukdomen. Jag vill alltid hylla livet istället för cancer.

Jag älskar For Life som är ett företag som gör bland annat armband och dessutom ger folk praktik enligt FAS-3.

Nu i oktober säljer de snygga rosa band!

P1010391

När jag såg dessa kände jag att jag ville dela med mig av dessa snyggingar! 

P1010435

Pris 100 kronor och här kan du beställa.

(Bilderna är publicerade med tillstånd av For Life.
Men är INGET sponsrat inlägg)

Lämna gärna din tanke

