Julmusiken har tystnat

Oj, det lät dramatiskt men sanningen är den att jag har tydligen lyssnat för mycket på spotify så jag får inte lyssna mer gratis nu. Tycker inte jag lyssnat SÅÅ mycket på mina jullistor!

Vad ska jag göra nu då? På mitt konto finns inte utrymme för att köpa Spotify-tid.

Jag som precis hade hittat lite fina listor med Nate Kind Cole och Dean Martin.

Just det, när jag tänker efter så satt jag faktiskt och lyssna på Auld Lang Syne i olika versioner i någon timme (ops!)

Så blir att återgå till youtube listan jag fyllt under nått år.

Men där har jag ingen Dean Martin! Men massor av annat knasig musik som Sean Banan och Lars Vegas trio. Ett av de nyaste tillskotten i listan är denna fantastiska film, grupp!

Pentatonix

Har du något tips på bra låtar att ge mig? Det är lite meckigt att göra en bra YouTube lista!

One thought on “Julmusiken har tystnat

Lämna gärna din tanke

