Journalist och bloggaren det är jag! *vink *vink

Förra veckan hade jag fullt upp hela veckan, mycket roliga möten, intervjuer och lite nöje med fika.

Men mest har jag suttit vid min dator och antingen bloggat på julbloggen, läst julbloggar men mest har jag suttit och skrivit artiklar! Ska bli kul att visa er i slutet på veckan de två artiklarna som kommer i en tidning. Denna veckan blir det fler artiklar att skriva och dessutom har jag fått ett fotouppdrag. Och kortbeställningar och en predikoförfrågan. Är så lycklig att det börjat rulla in lite jobb. Vem vet om jag kanske ändå få ihop till Skatteverket min kvarskatt och att CSN får sina pengar!

GUD ÄR GOD men rätt jobbig ändå! Han verkar svara på mina böner men ska ändå ge mig magont först!

Julkort hus

Är det någon som vill beställa kort för Julen så kolla in lite vad jag gjort på Kort till salu eller maila på kulturcramar(@)gmail.com.

Lämna gärna din tanke

