Att glömma en dag!

Vaknade upp imorse och insåg att jag glömt min brors namnsdag igår! Kanske ingen big deal! Men jag hade tänkte på det hela dagen, precis som jag alltid gör. Jag ser att folk fyller år tidigt på morgonen och tänker att det är för tidigt att smsa eller så kommer jag på det mitt på dagen och tänker att det är dumt att störa mitt på dagen!

Sen vaknar jag upp dagen efter och har glömt smsa, facebooka eller ringa! Ibland kommer man ju på det på kvällen/natten och då skickar jag inte av princip sms…om det inte är till min familj.

Igår påminde jag alla i familjen och på pappas sida av släkten att idag 21 januari är det CRAMENS dag!

Men jag själv då? Totalt glömt av det! Fått kanske en cram eller två av min MR T men det är allt.

Måste skärpa mig! Jag inser att mycket beror på att jag är mer disträ än förut och att jag kollar för mycket slentrianmässigt på mailen.

Men hoppas ni alla andra har fått cramas mycket idag!

10603719_796101257109709_8412859040648474932_n

Jag har känt sådan tacksamhet de senaste veckorna för vänner jag har! För familjen jag har, pratade i över en timme med min fina syster igår tillexempel!
Hoppas även att jag lyckas träffa några Borås människor nästa vecka när jag är där!

STOR CRAM

One thought on “Att glömma en dag!

Lämna gärna din tanke

