När orken inte räcker till fler ord

Jag har inte tagit någon bloggpaus bara drabbats av feber och medföljande problem.

Det jobbiga eller roliga är att jag har ett jobb som MÅSTE göras denna vecka och allt går dubbelt så långsamt när man inte mår bra och ömsom fryser ömsom svettas. Det är i alla fall en ny uppdragsgivare så det är alltid kul.

Idag är det skriva skriva skriva! Igår var det fota, ringa, babbla och lite mer foto som gällde.

Jag önskar er alla en underbar Valborgsmässoafton!

P1030097

Detta var den enda bilden jag hittade med någon slags ”eld” 

För valborg och eld hör ihop! Vet att jag har många fler bilder men tydligen inte i min dator! Hoppas ni får se en fin eld i kväll! Jag hoppas jag orkar ta mig ut i skogen med grabbarna och laga mat!

One thought on “När orken inte räcker till fler ord

Lämna gärna din tanke

