Böljande grästuvor och flygande hår!

Hit ska jag imorgon! Dagen, tisdagen idag vill jag mest glömma! Har haft en riktig deppisdag. Men just nu drömmer jag om onsdag och Strangården i Vilshärad utanför Halmstad! Jag ska dit eftersom jag hjälper en organisation med deras tidningar.
Det roliga är att jag för några år sedan satt i styrelsen för Stiftelsen Fritidsgårdar eller Strangården. Ska bli härligt att återvända dit! Jag har många minnen därifrån. I morgon hoppas jag även hinna fota massor! Tillexempel pappas ljusbärare som står i kyrkan där! Tycker den är så fin! Hoppas även på bra väder!
p1000212.jpg

Hoppas jag kommer kunna ta många bra bilder härifrån! 

Efter depptisdagen idag vände allt när jag insåg att det var Eurovision på tv och dessutom visas Hair på TV! Har nog inte sett hela men älskar den! I got life, i got feet i got hair! Finns inte mycket normalt med den filmen! Helt underbar!

En av mina absolut lyckligaste och ensammaste tider i livet var högstadiet när jag var hippie! Okej, lite av den hippien lever i mig och kommer väl leva ut mer och mer!

4 thoughts on “Böljande grästuvor och flygande hår!

Lämna gärna din tanke

