Kära bloggläsare, nu behöver jag din hjälp. Vad vore jag utan er?

Ni som läser min blogg vet att jag då och då träffar underbara Anna Namnori.
Vi gick journalistutbildningen ihop och nu har vi kreativa möten blandat med traditionella kompisfikor.
Vi är nära vänner men med bussinesstänk.

Förra veckan hjälpte Anna mig att ta fram nya idéer och strategier för min blogg.
Och nu behöver jag er hjälp!

Bygga

Jag tycker det är jättesvårt att veta vem du är som läser min blogg. Och vad du gillar att läsa om.

Jag vore jättetacksam om du vill svara på några frågor!

Vad är roligast eller intressantast att läsa om?

Vem är du?

Vad vill du läsa mer om?

Vad vill du läsa mindre om?

 

Vem vet, kanske kommer det löna sig för någon av er att kommentera?? *hint *hint

5 thoughts on “Kära bloggläsare, nu behöver jag din hjälp. Vad vore jag utan er?

  1. Jag tycker om att läsa om lokala saker. Fast egentligen gillar jag det mesta på din blogg. (Inte så hjälpsamt kanske.)
    Jag är en rätt så nytillkommen läsare och smyg-kulturtant kan man säga.
    Jag läser gärna tips om små utflykter och saker som händer i närheten.

    Gilla

  2. Jag läser din blogg eftersom vi knappt träffas längre. Kul att få en inblick i din vardag. Alltid roligt att läsa dina humoristiska reflektioner kring livets vardag. Jag tycker att det är extra trevligt att läsa om kost och träning men även om du har tips på roliga vardagsutflykter 🙂 Puss och kram

    Gilla

  3. Jag tycker om allmänna och gärna lite humorspetsade reflektioner om allt och inget. Det läser jag gärna mer om, plus tips på olika saker och händelser, inom kultur men också annat. Jag är väl nåt slags nördig kulturtant, som är intresserad av väldigt mycket och vill veta ännu mer (kolla maudstankar.wordpress.com, helt enkelt 🙂 )
    Sista frågan är jättesvår, eftersom jag är intresserad av så mycket. Keep up, typ!

    Gilla

Lämna gärna din tanke

