Försmak på helgens roligheter!

Idag är jag hem hemma i Hillared och tar en lugn dag! Jag ska hänga med Y och med min farmor.

Igår hann jag också umgås en massa. Både med L och hennes söta barn och sen på kvällen var jag i Borås och träffade en klasskompis. Nya och gamla relationen i ett virrvarr.

I helgen hände massor av roligt och bland annat hjälpte jag PR Anna på Designmarknaden i Jönköping!

Jag ger en liten försmak på alla bilder jag tog i helgen!

DSC_0072
Foto: Charlie Cramer

Anna Namnori innan allt drar igång! Bilden som tas på bilden hittar ni på Instagram. 

DSC_0094
Foto: Charlie Cramer

Här ser ni sista fixet innan lokalerna på spira stormas av ca 900 besökare!
Sista piffet helt enkelt! 

One thought on “Försmak på helgens roligheter!

Lämna gärna din tanke

