När det känns som man bloggat hele dan!

Sitter här ihoptryckt i soffan och piffar med bloggen.

Har fixat med lite ditt och datt idag. Och insåg att jag hade så många inaktiva (eller sovande) bloggtips på in och lägg till lite nytt! Innan hade jag regeln att jag skulle ha träffat bloggarna jag tipsar om men inser att två av mina tips är så bra så kvittar samma om jag träffat eller inte. Känns som mina bekantingar ändå! Jag la även in lite bilder på några av mina tips! Hoppas detta gör att ni blir mer sugna på att klicka in er hos mina vänner och deras bloggar!

Skärmavbild 2015-06-15 kl. 19.18.27 Skärmavbild 2015-06-15 kl. 19.12.20

Jag har gjort så mycket mer idag än jag tänkt. Bakat en rabarberpaj (när jag brände färdigpajen), lagat en ny lunch (då jag fick två lunchgäster) och rensat i en syrenbuske jag stört mig på varit fullproppad med lönn!

One thought on “När det känns som man bloggat hele dan!

  1. Men åh så glad jag blir! Tackar och bockar.
    Det där med att träffas på riktigt får vi råda bot på. En bloggfika borde vi ju kunna hinna med under sommaren kanske?

    Gilla

Lämna gärna din tanke

