Konstigt att livet inte stannar för att jag åker på scoutläger

Snart är det lunch och jag ska gå upp på ett loft och få färdiglagad mat!

I över vecka kommer jag vara på scoutläger utanför Vetlanda och göra lägertidning.

Här har ni redaktör Cramer!

DSC_0014

I natt blev vi klara med första numret av Tångerda Nyheter! 

One thought on “Konstigt att livet inte stannar för att jag åker på scoutläger

  1. Så härligt, förstår att ni är stolta. Jag ser på instagram hur kul du har och jag är faktiskt lite avundsjuk. Jag minns den härliga känslan från min gymnasietid när jag var redaktör för vår skoltidning.

    Gilla

Lämna gärna din tanke

