Alla som boostar denna sommar!

Som jag sa för ett tag sedan så skulle jag tipsa om alla som är med i Dorotea Petterssons Sommarboost på bloggen!

Varje tisdag i sommar publicerar hon ett nytt inlägg om tid från en ny blogg.

COLLECTIONS

Jag tänker att detta är ett perfekt tillfälle att fundera lite på tid, som är något man har antingen väldigt mycket av på sommaren eller alldeles för lite…oftast är känslan det senare ;0) Men det är också ett perfekt tillfälle att hitta någon ny favorit blogg!

Alla deltagande bloggar är:

Jag, Charlie Cramer – I det trista bor det vackra…minnena

Malin Eklund Lite Längre – med glädje, balans, energi

Maria Källgren Holm Mammamaria

Liie Larsson

Rebecca Candevi Livet enligt becca

Camilla Lind Camilla tränar

Ewa Hutmacher Snabbfoting

Emma Nihlén Emschen

Maria Lavestedt Segeblad Liltraining – Träning för livet

 

 

Inläggen ett och ett är:

Charlie/KulturCramer – I det trista bor det vackra…minnena

Ewa/Snabbfoting15 minuter för dig! Lyckas med träningen i sommar med 6 tips.

Maria/MammamariaTvå timmar och de enda jag har hunnit med är att torka av köksbänken

Liie/LiielarssonInnest inne är jag väldigt effektiv och väldigt lat

Maria/LiltrainingDen mest rättvisa valutan

Rebecca/Livet enligt beccaTid ur en students perspektiv

Malin/Lite längreDet handlar om vad jag prioriterar

Camilla/Camilla tränarHur har du tid att träna så mycket?

Nästa vecka kommer sista inlägget. Då är det Emmas tur!

SommarBoost-2015

5 thoughts on “Alla som boostar denna sommar!

Lämna gärna din tanke

