Hej hopp i rena galoppen

Oj vilken dag! Alla dagar borde va som idag men samtidigt tur att de inte är det.

20150902-001408.jpg

Starta dagen med denna tanken malandes i huvudet

Jag följde med Mr T till stan idag och jag har haft tre pratiga men produktiva cafépass idag. Två av dem med underbara och kloka Anna Namnori. Dessutom har det ringt hit och dit under hela dagen. Sms och mail har fladdrat förbi och även de gett nya tankar men än så länge inga nya uppdrag. Sms…ja. Idag har jag på riktigt startat mitt ena jobb. Kommer ha ett vikariat på ca en dag i veckan, och idag började det lite mer. Som jag skrattat!

Tillrråga på allt tränade jag lite hårt i måndags på gymmet, Och idag var jag tvungen att gå genom stan för att kunna komma hem till jobb.

Men imorgon onsdag kör vi om igen!

Lämna gärna din tanke

