Hjärnan är lite seg men hjärtat är fullt av juliga drömmar!

Jag tror jag tog ut mig lite igår. Allt tänkande och effektiviteten, och att jag sen gick och gick med tunga väskor. Hem och pusta ut. För några intensiva timmar ihop med ett gäng ungdomar. Idag har hjärnan varit betydligt seegare. Hoppas den skärper sig till imorgon.

Nu har jag tryckt i mig lite köpemjölk och kanelbullar. Dags att dra in till en kompis för filmkväll. Det är nog precis vad kulturtantens hjärna behöver. Imorgon blir det Jönkan och mer av varan gratisarbete/planera livet med PR-Anna.

Vad hittar ni alla på där ute i sen sommaren? Jag avslutar med en skämdump från min Julblogg JulkulturCramar. 

Skärmavbild 2015-09-02 kl. 10.05.31

Igår tog jag det stora steget och sällade mig till skaran julinstagrammare! 

Julkulturcramar

One thought on “Hjärnan är lite seg men hjärtat är fullt av juliga drömmar!

  1. Det ska bli kul att följa ditt julinstagram. Jag funderar på att köra lite mera jul-tema med bloggen i år.
    Just nu behöver jag verkligen en nytändning i bloggandet för det står helt still. Kanske gå på en föreläsning eller något annat för att få lite inspiration.

    Gilla

Lämna gärna din tanke

