Att träffa en massa inspirationskällor!

Jag har nu kommit upp till min syster som bor i stockholmstrakten. Vi ska ha vår årliga juliga systermys helg! Igår startade vi med att träffas på NK och gå på bokrealice för Annakarin Nyberg och Underbaraclaras senaste bok som är en receptbok med gamla julgodingar och nya favoriter.

God Jul Kakor knäck och karameller
Jag skriver mer om det på min julblogg. 

Där på NK kom det även en heldel andra bloggare och sa hej till de trevliga författarinnorna. För att nämna några så var La Linda som grundat Better Bloggers där. Better Bloggers är dunderbra! Är du bloggare och inte medlem? Bli det! Dessutom var några vintagebloggare där, liite osäker på vilka de var, så vågar inte länka! Men två sköna ladies som jag vet vilka de är och som var där är …Volang Linda som är en del i Vintagefabriken och Fatima som jag beundrat på avstånd (blogg och instagram) länge men aldrig träffat! För länge sedan gjorde jag en Cramer Cramar om Fru Fatima och nu va det roligt att äntligen få göra det i verkligheten! Jag gillar hennes sätt att blogga!

 Det är så roligt att bara se, höra och prata med dessa personer som en bara ser på en platt skärm! Jag blev sjukt inspirerad och det är lite jobbigt att jag slits lite i hur jag vill använda min fina KulturCramar blogg! Är som ni såå tydligt fattat inne i en segperiod. Kan bero väldigt mycket på att jag lever fullt ut på julbloggen och kanske tar slut mig på kreativitet och pepp därborta! Men vill inte tappa bort denna bloggen. Och det finns TUSEN idéer på vad jag vill skriva och hur jag vill inrikta bloggen! För en åtstramning tror jag är på plats! Eller utsvävning ;0)

Ha en fantastisk dag och crama någon ni tycker om! På nätet eller i verkligheten!

Lämna gärna din tanke

