Dags att börja sammanfatta 2015

Idag träffade jag Annas fotnoter! Hon ger mycket energi den kvinnan! Vilken inspirationskälla. Hon har bloggat varje dag i fyra års tid! Varje dag!  Nu i slutet på året så är det mycket som ska sammanställas och funderas på. Eftersom jag julbloggar så har inte tiden funnits innan för att blicka bakåt och framåt! Men nu är det dags att staka ut vägen och kolla vart jag kommit och upplevt under 2015. Många tankar föds när jag tänker 2015 och mycke förvirring. Så hej och hå nu drar jag igång med tankarverkstaden!

 

Lämna gärna din tanke

