Nytt år och lite fåfänga!

Här har vi en tröttmössa! Glad och trött efter en härlig middag hos vänner i Mullis!New year 2016 Charlie Cramer KulturCramer

Vi stod för förrätt (kommer recept), mannen i huset för köttet (oxfilé och fläskfilé) god potatisgratäng, sparris, champinjoner, sallad, gula tomater, fetaost och god beasås på burk! Allt sjönk ner under lite bezzerwisser spel och nattning av barn och tillslut mumsig efterrätt. Vaniljpannacotta, fruktblandning och chokladig bit.

Jag blev så nöjd med min outfit idag så tänkte visa lite vad jag hade på mig och smycken. Det blev en spräcklig tröja från Modelinn, Mullsjö. Det kan hända att denna kulturtant redan har den i rött och grönt också! Ops.

New year Charlie Cramer

Sen örhänge från Glitter, glittrande förlovnings/vigselring och glitter i håret. Tröjan ser ni inte mycket av men ni ser mönstret.

Hoppas nu ni alla får eller fått sova och att första dagen på 2016 blir toppenbra! Jag har massor av skoj inplanerat så bäst jag lägger mig snart!

Måste bara elda upp lite värme här!

Cram säger tanten!

2 thoughts on “Nytt år och lite fåfänga!

Lämna gärna din tanke

