Lördagslista, några snabba! 

  
Jag gör en ”Anna fotnoter” idag. En liten lista innan dagen är slut! 
Gör: Slö kollar Sherlock med Mr T och bloggar! 

Ska: Läsa ut en bok innan jag lägger mig.

Vill: att mina magsmärtor slutar spöka med mig.

Känner: mig ledsen över ha missat en rolig grej idag pga min knasiga kropp.

Tv: Idag skidsport, Private Practise och Sherlock.

Musik: Inte en låt inte ens lite radio.

Är glad för: Allt roligt jag ska göra imorgon! Hjo och innebandy.

Tänker: att den här helgen gick väldigt fort!

Längtar: till nästa helg då jag ska åka till Skåne och SÖSDALA!

💕 

Lämna gärna din tanke

