Ett skånskt guldkorn som någon hittat

Det är så roligt när någon på nått sätt hittat ett inlägg på bloggen jag helt förträngt!

Idag hade någon hittat till inlägget Blomtokar och Barbies. Ett inlägg jag skrev rätt sent en kväll i 18 juli 2011. Citat därifrån

Idag har jag varit hos Fuschia token och senare på
kvällen var det dags för Barbiebegravning

Jag var väl så inne i min lek med någon av systrarna M i Sösdala att jag inte reflekterade över hur lusig hela texten i inlägget blev. Barbies som dog för att den var präst och så vidare. Anledningen att jag berättar om detta nu och varför inlägget så passande hittades igen är att på fredag åker jag åter igen till härliga Familjen M i Sösis. Då ska jag andas Skåneluft och njuta av härliga människor i några dagar och jag längtar som en tok!

20120828-222754.jpg

Ett porträtt av mig gjort av systrarna M!

Det ska bli spännande och se om det blir några tokigheter som händer i helgen!

Lämna gärna din tanke

