Då fortsätter vi året 2016 eller ska vi börja om…?

Jag hade stora ambitioner med att hinna sammanfatta 2015 när halva januari hade gått. Jag hann i alla fall innan januari var slut. Men jag hade fler ambitioner med januari! Jag skulle börja ett glädjeprojekt, kulturutmaning och skulle hinna läsa lite böcker. MEN som tur är så finns det elva månader till i 2016!

Säger som miniorerna…

12540998_1033608796680574_3420227719255730249_n

Så hej och hå!! Nu kör vi järnet februari 2016! Detta är en månad som brukar swicha förbi för att det är såå mycket grejer som alltid händer i livet i februari! Eller som jag brukar kalla det Snabbuari!

Har du några planer i januari som du inte riktigt hann med?

 

One thought on “Då fortsätter vi året 2016 eller ska vi börja om…?

Lämna gärna din tanke

