Schleten

Denna veckan har jag haft en av mina mer intensiva, köriga och psykiskt påfrestande veckor på länge.
Ska förklara i korthet men tänk även in att jag dessutom varit hes, trött och hostig, veckans tre första dagarna kunde jag knappt prata.

Mån: Två cirklar Kvällen Limmared Natten Hillared.
Tis: Tidigt avfärd från Hillared till ännu en cirkel, eftermiddag/kväll kyrkjobb där jag hade huvudansvar på scout. TOPPEN-lyckad kväll blev det.
Ons: Sov länge och fick därför mer bråttom…telefonsamtal, in till stan och tillbaka.
Påfrestande jobbsamtal och avslutade dagen med en studiecirkel i Missionskyrkan Mullsjö.
Tors: Korpet->Habo->Korpet->Borås för Kreativt häng->Hillared->Sexdrega->Kinna för Årsmöte.
Kinna->Sexdrega till Hillared. Prata med paps och fru JÄTTELÄNGE och somna 03.

Kristen Fisk

En smidesfisk som min pappa har gjort!
Han har en egen blogg. 
SmedKarl

Fre: Paps var sjukskriven så vi hängde mest i soffan på förmiddagen och sen dags att dra iväg till Jönköping för lite shopping åt Mr T. Sen ett styrelsemöte i stan och hem för mathandling och kollaps i soffan, och samla kraft för kvällens sista ansträngning…

MOMSDEKLARATION!

Idag var det inget roligt att vara företagare, jag har det dålig omsättning…eller ingen. Så skatteverket blev skyldig mig. Aldrig roligt när det händer! Men jag har haft rätt mycket annat att göra än att jaga företagsjobb. Bättring framöver. Nu ser jag fram emot morgondagen och helgen! Lördag blir det att träffa Fotnoter Anna och söndag ska nog jag och L försöka få till en date!

One thought on “Schleten

Lämna gärna din tanke

