Veckans planering vecka 8

Även denna veckan är ganska planerad. Jag älskar att ha mycket planerat, men kan också känna lite stress när jag inte hinner återhämta mig. Än så länge funkar det med att hinna tömma hjärnan på intryck, men ska också se till att planera in lite träffar med vänner längre bort. Tyvärr bor de vänner som känner mig sen gammalt längre bort än i närmsta by.

Första januari 2014 var min anställning på ICA i Mullsjö slut. Jag startade om och ändrade livet för att jobba som egenföretagare. Sen dess har jag haft fulltecknade veckor och totalt tomma veckor, ibland flera tomma efter varandra. Nu i vår däremot har vecka efter vecka liknande upplägg. Det är ovant och börjar landa mer och mer hos mig. Vecka 8 består av  mycket ideella jobb och uppgifter. Två årsmöten och förberedelse för ett tredje!

Idag avslutade jag en studiecirkel, som faktist fortsätter i lite annorlunda konstellation nästa vecka. I morgon tisdag drar jag i gång Sociala medier för nybörjare!!

Skärmavbild 2015-02-04 kl. 13.07.34

Bilden är från förra året när jag och Mr T firade bröllopsdag med
att jag föreläste om sociala medier! 

Den kursen är det jag som ”hittat på” och försökt få igång flera gånger.
Imorgon startar den!! Sjukt pepp!

Ska du göra något kul i veckan?

Lämna gärna din tanke

