Lite blandat från Elmias Motormässa

Två bloggare gick i måndags in på Elmia motormässa för att för första gången kolla in vad som egentligen lockade rekordpublik varje år. Tror de pratade om minst 87 tusen betalande i år! Det var jag och Annas Fotnoter som hade glädjen att lalla runt i hallarna A-D i ett par timmar. Främst var det för att titta på Annas gubbes bil. En Alfa Romeo som ställdes ut. Va nått med färgen eller nått som gjorde den så special ;oP

Elmia Alfa Romeo

Det var så svårt att veta vad en skulle fokusera på bland alla färger och bilar och all kreativitet! Så jag letade snygga färger. Här kommer en liten kavalkad av snygga bilfärger!

Elmia Gröngland
Grön är skönt ;0)
Elmia Amerikanare
Ser ni den sjukt snygga lila i bakgrunden?
Elmia GrönMörk
Många gröna bilder blev det!

Jag gillade helt klart Hall C och D bäst, för det var där alla MC, mopeder och Vintage byggena fanns. Var som att stiga in i annan tid bland alla 50-60 tals klädda bilar och folk! Här är vad jag hittade bland bilarna! Lite senare i veckan presenterar jag del 2!

Har du varit på någon oväntad mässa någon gång?

 

2 thoughts on “Lite blandat från Elmias Motormässa

Lämna gärna din tanke

