Går på högvarv!

Vilken dag! Idag är jag som en duracellkanin. Har massor av kreativ energi och skriver mail efter mail och ringer lite samtal. Jag var lite seg ur sängen men körde säkert någon timmes fixande med mobilen innan jag tog mig upp.

Sen snabbt iväg till Jönköping för att hjälpa en före detta cirkeldeltagare med ett iPad problem. Och jag är så sjukt stolt att jag lyckades! Det är verkligen så häftigt att jag lär mig så sjukt mycket själv på att ha kurser och vara ”helpdesk” till andra.

När ”kunden” hade gått stannade jag kvar på kaféet och började jobba ikapp lite gratisarbete, men också rodda i lite annat jobb som måste komma igång nu.

När jag var som mest effektiv var det dags att dra vidare mot Habo och en intervju. Vilken människa jag träffade där! Ska bli härligt att få berätta om den artikeln sen, tror verkligen det blir bra. Kanske även gör en exklusiv grej här också.

intervjun var så givande att jag höll på att komma försent till styrelsemöte för Furusjö Samhällsförening. Där uträttade vi mängder på två timmar. Kommer bli ett bra år i Furusjö tror jag…hem och laga mat. Mr T kom hem och lite kvällsmat, sen läggdags för Mr T. Jag däremot var så uppe i varv att jag nu fortsatt ett par timmar att maila och skriva utkast.

Skärmavbild 2016-04-20 kl. 01.11.35.png

Men nu måste denna duracellande kulturtant hoppa i säng!
För imorgon hoppas jag kunna fortsätta i samma anda med energi!

 

One thought on “Går på högvarv!

Lämna gärna din tanke

