Skriv skratt och koncentration

Dyker in här och skriver lite för att sen kunna koncentrera mig igen på mina artiklar. Det är konstigt att när en inte hinner blogga så är det, det enda en kan tänka på och vill.

Igår fotade jag många spännande personer och sammanhang för mina artiklar. Tror jag måste fråga några av de jag fotade om jag får lägga upp några bilder här sen. När tidningen är tryckt! Blev väldigt nöjd med de tjejerna och bilderna. Vi skratta såå mycket och var efter vår timme i fotomode grymt blöta om fötterna.

Igår var det foto och intervjuer som gällde och idag ska intervjuerna bli text och artiklar.

Jag har verkligen hittat tillbaka till min kamera och glädjen att fota. Gärna lite tokiga bilder. I helgen var jag på Länsfinalen i Poetry Slam. Min extrasyster Amy var med och tävla, som jag skrev häromdagen. Här kommer två bilder från hennes uppträdande som blev roliga.

Amy Karlsson påväg upp på poetry slam scenen i Jönköping under kulturdagnatt16
Foto: Charlie Cramer

Här ser ni med vilken glöd Amy äntrar scenen! 

Charlie Cramer fotat från Poetry Slam Jönköpings kulturhuset under kulturdagnatt
Foto: Charlie Craemr

En misslyckad bild egentligen men med det viktiga synligt…publik och poäng! Nu måste jag återgå till jobbet!

Ha en fin dag idag! 

 

 

Lämna gärna din tanke

