Vad har jag gjort idag?

När man har ett frilansjobb som jag har med olika delar hit och dit kan jag ibland fundera på vart dagen tagit vägen och vad jag har gjort?

Vissa dagar både vet och känner jag att inget har blivit gjort, medans andra dagar bara försvunnit i kreativitet och flängande. Sen finns dagar som idag. När känslan efter dagen är att man ändå har gjort en hel del men man inte kommer ihåg precis vad. Då är det bra att göra en liten lista för sig själv. En ”have done list” istället för ”to do”

  • Svarat på lite olika mail, tillexempel ett tackmail från en på Lions efter mina artiklar i deras Marknadstidning. Kul!
  • Lagt till lite deltagare och sponsorer på #BloggJkpgs hemsida.
  • Förmedlat lite kontakter mellan en kund och en av mina vänner.
  • Anmält mig till en företagsfrukost i september!

Nu sitter jag hos Annas Fotnoter och är kreativ. Vi har inte setts på länge (för att vara oss)!

Foto Charlie Cramer

 

Lämna gärna din tanke

