Nu drar jag på läger!

Inspirationen att instagramma har varit extremt hög de senaste dagarna! Så där händer massor men bloggen har haft svårare att göra sig hörd! Nu om ett par timmar drar jag i väg några dagar på scoutläger. Det ska bli kul att vara på läger i en kår. Det var väldigt länge sedan. Sen kommer jag tyvärr inte vara kvar hela lägret men i alla fall tre lägerdagar av fem.

10399696_135195474668_4744361_n

En bild från Salve 2009!

Vi får se om jag hinner med att uppdatera under lägret men det är inte så troligt! Nu en sista fråga…

Hur många scouter har jag bland mina läsare?

One thought on “Nu drar jag på läger!

Lämna gärna din tanke

