Glad Midsommar!

Efter en frukost hos vännen L har jag nu mellanlandat hemma i Korpet för att koka lite potatis till kvällen. Sen blir det tillbaka till L med familj för midsommarlunch och traditionellt firande i Härja hembygdsgård. Det var i Härja som jag och Mr T gifte oss så det är alltid trevlig att återse vår bröllopskyrka.

DSC02933.JPG

Kyrkan i en aning vintrigare skrud. Foto: Jörgen Cramer

Jag återkommer ikväll med mer midsommarbilder! Jag har bland annat varit och köpt en krans hos Fröken Frö i Habo. Ska bli kul att ha en professionell midsommarkrans i år!

Kan ni inte hålla er så är min instagram ett hett tips ;0) KulturCramer

Glad fortsättning på midsommar!

Lämna gärna din tanke

