Liite sugen på ett par glasögon till

Jennie Hammar har i dagarna lanserat en kollektion glasögon ihop med Specsavers …– Jennies val.
Precis som henne så älskar jag att ha glasögon som syns! Jag tycker det är jättekul att det är just Jennie som har samarbete med Specsavers. Jennie har alltid väldigt markerade och oftast snygga bågar på sig! Vi har inte riktigt samma stil när det gäller bågar. Men har man följt Jennie som bloggare genom åren känner man verkligen igen Jennies stil i bågarnas kollektion. Stora, markerade och med bruna toner. Jag gillar fyrkantiga och lite mindre men med spännande färgkombinationer! Så i Jennies kollektion hittade jag i alla fall ett par sjukt snygga bågar! Men jag är lite orolig för att även dessa är för stora för mitt ansikte.

Skärmavbild 2016-06-27 kl. 22.07.35

Wasted Monday från Cheap Monday. Jag gjorde en skärmdump
från deras hemsida för hittade ingen bild bland pressbilderna. 

Jag ska i alla fall pipa förbi en Specsavers för att testa! Är inte jätteförtjut i just Cheap Monday som märke men kan som sagt alltid testa! Nu har jag två glasögon jag försöker alternera mellan men det är mina orangea som jag gillar bäst!

I Jennies inlägg om samarbetet skriver hon så här:

Jag tycker själv att man ska lyfta fram glasögon och att det är
ett sätt att understryka sin stil och personlighet. 

Bär du glasögon med stolthet? Eller föredrar du linser?

One thought on “Liite sugen på ett par glasögon till

  1. Jag bär glasögon med stolthet:). Vill ha många färger att välja mellan efter humör och kläder, men just nu har jag bara en i svart som jag älskar. Dina röda är så fina:).

    Gilla

Lämna gärna din tanke

