Tisdagen i juli

Oj, jag tappade nog bort min bloggförmåga där ett tag. Idag har jag umgåtts med Annas Fotnoter

DSC_0381

Skulle ta en bild på oss båda men jag kom bara med på ett hörn! 

Idag hade vi bara hon och jag dag och vi drog tidigt till Hjo – Staden vid vättern! Gjorde Hem och Hobby, åt lunch på Hotell Bellevue och strosade runt i stan!

DSC_0387

Vi hittade både en och fem mysiga butiker i Hjo! 

Fikan intogs på Känsla i Hjo…precis som i januari när vi två var i Hjo sist. Efter någon timmes babbel och tjat så gick vi tillbaka mot bilen och självklart blev det lite foto på alla fina hus och även nått på mig!

DSC_0408

Foto: Annas Fotnoter

Vi åkte hem från Hjo och kom hem rätt så sent därifrån! Lite kvällsmat och ”visa och berätta”, finns alltid saker en har köpt eller vill visa på nätet, vi har inte setts ordentligt på någon vecka, om man räknar bort GeKås förra veckan. Det var dags för mig att åka hem och på vägen hem var jag tvungen och stanna för att fota himmeln och molnen! Såå häftiga de var idag! Älskar verkligen sommarhimlar!

DSC_0434

Denna såg mer ut som en kyrkmålning! 

DSC_0432

Så magnifika färger.

Imorgon blir det att åka till Anna igen men då för lite mer jobb än ”bara” nöje! Vi har mycket kvar att fixa inför höstens bloggevent! Inlägg att producera, mail med leveransadresser att ge ut för att få hem alla fina vinster och grejer till goodiebagen och utställare att informera! Kommer bli så grymt kul!

Nu är det några dagar kvar på de lägre priset till härliga
#BloggJkpg2016! Glöm inte anmäla er!

 

Lämna gärna din tanke

