I väntan på Mr T

Jag lovade tydligen ett inlägg även idag. Hade stora tankar och ambitioner om dagens frilansdag. Och visst jag har gjort mycket grejer men inte så mycket bloggskrivande.

Runt lunch var det dags att hitta födelsedagspresent till Y som vi ska fira ikväll. Efter lite flängande och strategibyte några gånger hittade jag det jag leta efter till ”rätt” pris. Leksaker är dyra.

Nu har jag hamnat på A6 för en fika i väntat på att Mr T ska sluta jobbet.

Vad hittar du på denna måndag i juli? Semester? Tillbaka på jobbet eller i längtans tider?

Lämna gärna din tanke

