En familj har fyllt år!

Sist jag blogga, var jag och Mr T påväg för att gratta pappas fru som fyllde år. Och igår fyllde den sista i vår familj år. Jag och mina syskon fyller år inom loppet av 12 dagar och därtill fyllde pappa år för exakt en månad sen.

Så augusti och början av september är hektiska dagar. Nu även juli eftersom både pappas fru och min svärfar behagar fylla år då. I lördags den 3 september hade jag bjudit in vänner, familj och lite släkt på #charlieCS30! Världens balluns. Så kul och jag har varit slut  i flera dagar efter denna kraftansträngning som det ändå innebär att fira av födelsedagen ordentligt! 30 år har alltså denna kulturtant hunnit bli.

charlie-30-ar

Klipte ut mig från en av alla bilder som min syster tog med mig och gästerna!

Nu hoppas jag att jag får energi att hålla igång även denna blogg och inte bara Julkulturcramar! Mycket roligt har hänt i livet, inte bara födelsedagar utan även semster och mitt kyrkjobb har också dragit igång. Nästa vecka börjar studiecirklarna dra i gång så smått och jag har även en del tidningsjobb som ska produceras!

Hoppas du också har det bra? Hur är det med födelsedagar i din familj? Fyller ni i en klump också, likt min familj?

Lämna gärna din tanke

