Tillbaka i någon slags vardag

Jag och min snapchat, suckar nog nårgra! Gillar att kolla upp dagens filter och spara ner några bra eller tokiga filmer var dag ;0)

Idag känns som första dagen i vardagen igen. Vi har haft kollegium på ena jobbet och jag har börjat tänka på nästa veckas alla starter. Just nu har jag två jobb i två olika kyrkor, en är ett kortare vikariat men mer timmar och det andra är jag inne på tredje terminen men rätt få timmar. Församlingsarbete är väldigt givande och roligt. Särskilt nu när jag jobbar tätt och intensivt med kollegierna. Vi har också bokat in ett gemensamt besök på Spira (Kulturhus i Jönköping) för att kolla på vårens föreställning av Romeo och Julia! Så även kulturtanten får lite lustmäte tillgodosett! 

Nu är dags att sova! Imorgon mer förberedelser och datortid! Hoppas stormen/ovädret lugnar sig och inte inträffar för tidigt imorgon eftermiddag. Behöver verkligen lite timmar i stan imorgon! 

Hoppas allas vecka startat bra?! 

Lämna gärna din tanke

