Blogglusten tilltar

De senaste veckorna har jag åter igen blivit sugen på att blogga. Jag har de senaste inte tänkt blogg överhuvudtaget. Men nu har jag flera gånger tänkt när jag åkt hem från jobbet att ”ikväll kanske jag skulle blogga lite”…vilket jag helt uppenbart inte gjort men jag har varit sugen i alla fall och jag har slöläst en och annan blogg också. Så ju längre fram in i våren vi nu kommer desto mer sugen har jag blivit. Det har varit en jobbig allergivår för min del. I två dagar har jag tillexempel haft ont när jag andats stundtals och även haft piphosta. I dag är det mer mulet och lte fuktigt så hoppas det går bättre när jag nu snart ska stiga ut från Korpet för att ta tag i jobbdagen. Men först blir det lunch med vännen L. Sen Dalvikskyrkan för två möten och ett språkcafé!

Så det blev en liten uppdatering på Charlie-statuset nu.

Stock i hage

En vårlig bild från 2015, eller om det var 2016.  

Lämna gärna din tanke

