Magisk kväll på Metsakodu! 

Vi hade sommaravslutning med vårt tonårsgäng i fredags! Vilken magisk kväll! Vädret, gänget och allas humör visa sig från bästa möjliga sida! Ja, tillockmed temperaturen i sjön! 

Foto Alicia Wändal

Nu är det premiärdoppat, lite sen premiär i jämnförelse med andra år, men nu är säsongen ordentligt invigd!

 Foto: Alicia Wändal! 

Vi bastade, badade och bastade om vartannat och den kvällen va en av de lyckligaste i mitt liv! Jag bara älskar den bunten tokstollar! Vilka ungdomar! (Ja, jag känner mig lite som en tant men äsch).  Min kamera blev lånad hit och dit och fotoljuset var magiskt! Kolla bara på denna som Robin fotade! 

Foto Robin Kottukkal

Foto: Robin Kottukkal! 

När vi hade badat klart, drog vi igång vårt knytis! Där fanns allt mellan kaffe, chokladbollar och rostbiff! Mums! Till slut gick vi till lägerelden och flamsa vidare! En omgång Maffia hann vi med innan det var tid att dra hemåt! 

Lämna gärna din tanke

