Marknadsplanering, juligt värre!

Jag hade en tanke på att lägga in mina ”juligare” inlägg i en egen del av bloggen men problemen var för krångliga. Behövde både skaffa egen domän, flytta till ett webbhotell också vidare. Gratis varianten av wordpress är bra men så fort man vill gå utanför boxen blir det tydligen problem.

Så ni får stå ut med att det dyker upp ett och annat juligt inlägg här. Jag började redan känns riktig jullängtan i augusti men höstens vackra färger kom emellan och i september har jag bara njutit av hösten!

I går kom pappa hem med en kasse glögg som han fått till sina glöggälskande döttrar. Bland annat en spännande som heter Mocca och choklad!

Mocca och choklad

Detta är den med 15% men de pappa kom hem med var 2,2 % Tur det! 

Nu är det dags då att börja planera sina lediga helger och fylla dem med julmarknader. Förra året var jag på ett helt gäng. Om ni för muspekaren mot Julbloggsfliken uppe på bloggen så kommer ni till alla Juliga inlägg jag skrev förra året.

Förra årets julmarknad på Sägnernas hus i Sandhem var en succé så i år ska de ha öppet två helger och totalt fem dagar.

15-17 november, 23-24 november. Öppet klockan 10-16 varje dag!

Jag ska nog sikta in mig på första dagen 15 november. Vill ni läsa om sägnernas hus så kolla in deras sida här!

Sen ska jag nog kolla om syster och jag kan ta en repris på förra årets mysiga helg med julmarknader. Kanske utöka eller hitta andra.

Lämna gärna din tanke