Glädje mitt i veckoplaneringen!

Idag har jag haft möte med PR Anna på morgonen och sedan fortsatte vi med kreativt häng ett par timmar.
När jag kolla i min almanacka och planderade för veckorna framåt insåg jag att jag har massor av skojigt denna veckan!

Det är faktist så att jag har något inplanerat i min almanacka varje dag denna veckan..nästan. Något som inte hänt på jättelänge…känns det som i alla fall.

Måndag: Möte med PR Anna och ev. gym

Tisdag: Kurser på Vuxenskolan

Onsdag: Kundkväll på Fröken Frö, Habo

Torsdag: TOMAS ANDERSSON WIJ konsert med Anna T!

Fredag: Ett möte

Lördag: Pysseluppdrag och handling på Habo Scrappen!

Söndag: Tomt men det vankas våffelkalas!

Jag har bestämt mig för att bli bättre på listor, så därför har jag laddat ner Wunderlist.

Tar gärna emot tips på bra List appar!

Skärmavbild 2015-03-23 kl. 15.06.59

Lämna gärna din tanke