Sista chansen, hylla livet!

På måndag är sista dagen för att beställa armband av Forlife! De blir tvungna att lägga ner sin verksamhet nu när FAS 3 avslutas. Jag har haft lite samarbeten med dom under några år. Och jag gillar att deras armband finns med orden FORLIFE! Istället för en massa C-ord. För någon som levt eller lever i närheten av C vill inte bli påmind jämt av allehanda armband. Jag vill hellre hylla livet än en sjukdom!

For life armband Charlie Cramer

Här ett av två armbanden jag fått av forlife.

Så gå nu in och köp några armband för att de ska kunna få ihop en rejäl hacka till forskning mot den hemska sjukdomen! Jag har skrivit mer om forlife i inlägget
”För livet istället sjukdomen! C-känsliga varnas”

Klicka här för komma till deras webshop!

Hoppas de kan göra en bra slutspurt nu! 

Jag vill bara förtydliga att jag tjänar inget på att ni köper utav forlife. Jag är bara väldigt angelägen om att pengar ska komma in till forskning!

Lämna gärna din tanke

