Här kommer en antitext!

Jag skulle vilja skriva massor!

Jag har 20 inlägg i huvudet!

Men det går inte! Skrivolust delux!

Det har hänt massor av roligt som jag vill blogga om.

Ser att folk går in med lust och fägring och förhoppning.

Men har fastnat i vad jag vill skriva om.

Traderafynd

Loppisjakt

Min mer provocerade sida

Länktips

CRAMAR om texter

Bröllop och mycket mera!

Och en bild på det!

Hål

3 reaktioner till “Här kommer en antitext!

  1. Halloj!

    Mallen jag använder mig utav erbjuder inga auto-fill-in adresser tyvärr. Men beroende på vilken webbläsare du använder är de olika bra på att ”komma i håg” vad du har fyllt i tidigare. Safari t.ex. (om du har Mac) kommer oftast i håg det automatiskt 🙂

    …och tröjan kommer från Warsawa i Polen. Jag köpte den i en affär jag inte kommer på namnet på och det var kanske tre år sedan 🙂 Så vi kan kalla det för ett garderobsfynd bara!

    Ha det bäst 🙂

    Gilla

Lämna gärna din tanke